Приветствую Вас, Гость
Главная » Файлы » Мои файлы

Урок. Ігор Січовик «Хитра киця»
07.08.2015, 16:21

 

Тема.  Ігор Січовик  «Хитра киця»умористичний вірш.)

Мета: продовжити ознайомлювати учнів із творчістю Ігоря Січовика; вдосконалювати навички свідомого виразного читання поетичних творів; учити аналізувати прочитане, давати характеристику героям, розкривати зміст поезії; розвивати зв'язне мовлення, творчі здібності учнів; виховувати любов до художнього слова, викликати бажання допомагати один одному.

Обладнання: картки для розчитки.

Хід уроку

 I. Мовленнєва розминка

 1.Робота над скоромовкою

Годувала ґава

ґавенят на ґанку.

Зготувала в горщику 

Гарну запіканку.

 

  • Діти, зараз ми з вами прочитаємо скоромовку.
  • Читаємо разом.
  • Читає перший ряд, а може бажає другий ряд прочитати?
  • Хто самостійно хоче прочитати?
  • Хто бажає прочитати ще?
  • А хто ще швидше зможе прочитати? А ще швидше?
  • Молодці, сьогодні найшвидше вдалося прочитати…

 

2. Робота над чистомовкою

А-а-а,

Котика нема.

Е-е-е,

Де наш котик, де?

У-у-у,

Мишку з’їв малу.

І-і-і,

Він спить на печі.

И-и-и,

Має гарні сни.

О-о-о,

Не будіть його.

І-і-і,

Тихо мишки всі!

 

3. Гра «Утвори слова»

Вправа на розвиток уваги.

Зійти сходами. Яка буква з’явилась?

II. Перевірка домашнього завдання

Учні переказують уривок казки.

III. Мотивація навчальної діяльності.

— Сьогодні ми продовжимо читати вірш «Хитра киця» та дізнаємося, чому киця була хитрою.

IV. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

1. Опрацювання вірша і. Січовика «Хитра киця» (с. 103-106)

1) Виразне читання вірша вчителем від слів «Вранці знов…» і до кінця.

— Який настрій викликав у вас цей вірш?

*     Читання стовпчиків слів «луною» за вчителем, скоромовкою в парах.

 Негоду       обійтися

Стрівся        підкріпився

Гайнув        нишком

Дзьобами     джерельна

 

2. Бесіда за змістом вірша

*     Гра «Так чи ні».

- Чи знайшов Пес свою кістку вранці? (Ні)

- Що він почав робити? (Рити землю)

- Що знайшов Пес замість кістки? (Воду)

- Чи отримав Пес свою кістку? (Так)

- Чи зрозумів Пес, що придумала Киця? (Так)

- Чи розсердився він на Кицю? (Ні)

 Фізкультхвилинка (відео).

3) Читання вірша учнями «ланцюжком» за строфами.

*     Гра «Розвідники».

 

Знайдіть, хто з персонажів виконує ці дії.

Мала хатку…

Проминув мерщій…

Попросила його…

У садочку зупинився…

Заховав поживу…

Посміхнулась хитро…

Пішла собі…

Город копала вранці…

Витягають пса…

Все одразу зрозумів…

 

4) Перевірка усвідомлення прочитаного.

 

*     Аналіз змісту вірша з елементами вибіркового читання.

 

— Прочитай рядки, у яких поет з гумором говорить про пса.

— Який епізод вірша можна назвати найбільш напруженим?

— Кого з персонажів стосуються слова: риє ямку; стежить нишком; витягають Пса із ями?

 

5) Вправа на вміння швидко орієнтуватися в тексті:

 

Учитель називає слово, а діти знаходять у тексті ознаку цього слова:

Хатку…(чепурненьку)

Неньку…(стару)

Господарство…(невелике)

День…(погожий)

Пес…(ледачий)             

Сніданок…(смачний)

Киця…(хитра)

Прохолода …(джерельна)

 

6) Гра «Диктор телебачення».

 

Прочитати вірш, періодично відриваючи очі від тексту, щоб подивитися на глядачів.

 

V. Підсумок уроку

— Який вірш ми читали на сьогоднішньому уроці?

— Яким є настрій цього віршу?

— Хто його автор?

 

VI. Домашнє завдання

Навчитися виразно читати казку «Хитра киця».

 

Категория: Мои файлы | Добавил: Oksana
Просмотров: 2141 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: